Zdrowie i Fitness

Ulubione ćwiczenia modelek, dzięki którym będziesz miała piękne ciało!

Lato tuż tuż....zadbajcie o swoją figurę z modelkami!

Wiktoria Nestoruk

15kwietnia2018
Ulubione ćwiczenia modelek, dzięki którym będziesz miała piękne ciało! fot. Instagram/ kaiagerber, marthahunt

One znają się na tym najlepiej. Codziennie pracują ze swoim ciałem, zachwycają w kampaniach modowych i na wybiegach. Poznajcie najlepsze i najefektywniejsze ćwiczenia uprawiane przez modelki i zainspirujcie się! 

 

#BALET 

 

Kochają go Karlie Kloss i Gigi Hadid. Świetnie poprawia kondycję i przyspiesza metabolizm. Jest jednym z najbardziej wymagających sportów, ale dzięki niemu Twoja sylwetka ujędrni się w oka mgnieniu! Balet to najlepszy pomysł na odstresowanie, a  przy tym wysmuklenie sylwetki! 

 

#BOKS

 

Jeden z najpopularniejszych sportów ostatnich lat. Uprawia go Kaia Gerber, a dzięki niemu Gigi Hadid ma najpiękniejszy brzuch na świecie! Poprawia kondycję i wydajność organizmu. Porządny trening cardio trwa około 60 minut. Jest genialnym sposobem na pozbycie się negatywnej energii, a przy tym wzmacnia mięśnie nóg i pośladków.

 

#SIŁOWNIA

 

Regularne ćwiczenia na siłowni to sekret Kendall Jenner. Swoje smukłe ciało zawdzięcza ćwiczeniom z ciężarkami, bieganiu na bieżni i brzuszkom. Zasada jest jedna: konsekwencja! Trzy razy w tygodniu po 60 minut i do lata zyskasz ciało jednej z najbardziej pożądanych modelek na świecie!

 

#PRZYSIADY I BRZUSZKI

 

Sekret Cindy Crawford (sprzed 20 lat) to właśnie przysiady połączone z 45 minutowym wysiłkiem cardio. Nic tak nie ujędrnia i nie wysmukla pupy jak przysiady z ciężarkami. W wolnym czasie skoki na trampolinie, albo bieganie! To proste, trzeba tylko odnaleźć motywację!

 

#JOGA

 

Joga to jeden z najprzyjemniejszych, ale też najbardziej wymagających sportów. Jego fankami są najczęściej Aniołki Victoria's Secret. Stella Maxwell, jak i Gisele przyznają, że 60 minutowy zestaw ćwiczeń połączony z tańcem poprawia nie tylko wygląd ciała oraz jego gibkość, ale też uspokaja i wycisza. Trening odbywa się 3-4 razy w tygodniu i jest jedną z najmilszych form poprawienia swojej kondycji. 

 

#PILATES I CIĘŻARY

 

Uwielbia go Martha Hunt. Rano ćwiczy podnoszenie ciężarów, a popołudniami decyduje się na tradycyjny trening pilates przez około 30 minut. Takie rozwiązanie zapewnia jej ujędrnione, a przy tym, wysportowane ciało i energię na cały dzień! 

 

 

call me knock out #fitnessfriday

Post udostępniony przez Karlie Kloss (@karliekloss) Gru 16, 2016 o 1:07 PST

 

 

thanks @meganroup for kicking today @hoskelsa @madison.utendahl

Post udostępniony przez Martha Hunt (@marthahunt) Lut 25, 2018 o 1:17 PST

 

To jak? Zmotywowane? Do dzieła!

Reklama

Polecamy również

Skomentuj