COSMO BODY

Jak przygotować łatwą, pyszną i mega zdrową owsiankę?

Wystarczy dosłownie 5 minut

Katarzyna Lemanowicz

31stycznia2019
Jak przygotować łatwą, pyszną i mega zdrową owsiankę? fot. istock.com

Brak czasu z całą pewnością nie jest wymówką to niezdrowego jedzenia, czy spożywania posiłków w biegu. Zdrowy styl życia to przede wszystkim świadomość tego co jemy. To wybieranie produktów wartościowych, pełnych witamin i składników mineralnych, takich które mają pozytywny wpływ na nasz organizm.

Wykorzystaj ten przepis i przekonaj się, że do przygotowania zdrowego i pożywnego śniadania wystarczy nie więcej niż 5 minut. Pamiętaj, śniadanie powinnaś spożyć do 1h po przebudzeniu. Smaki dostosuj do swoich preferencji. Najlepiej jeśli ten pierwszy posiłek zawiera wszystko to co cię pobudzi, doda energii i wzmocni twój układ odpornościowy.

Reklama

SKŁADNIKI:

100 ml kefiru – może to być również zwykły jogurt naturalny ale uważaj, żeby nie był zrobiony z mleka w proszku i miał jak najmniej cukru w sobie)

Garść granoli – najlepiej jeśli wykonasz ją sama w domu. Wystarczy, że na blachę wyłożysz orzechy włoskie, orzechy nerkowca, płatki owsiane, płatki kukurydziane (bez cukru), siemię lniane, rodzynki, morele suszone lub inne ulubione owoce suszone. Dodasz 1 łyżkę miodu, kakao, dokładnie wymieszasz i zapieczesz w piekarniku przez około 30 minut.

Świeży owoc: świetnie sprawdzą się truskawki, maliny, jagody, kiwi, ale też pomarańcze, jabłko, mandarynki, gruszki, wybierz to na co tylko masz ochotę.

PRZYGOTOWANIE:

Granolę wsyp do miski, dodaj kefir i świeże owoce. Na koniec możesz całość posypać odrobiną płatków migdałowych.

Smacznego!

Reklama

Polecamy również

Skomentuj