Moda

Minimalizm, który Was uwiedzie! Zresztą nie tylko on, bo i piękna Natalia Przybysz!

Zobaczcie zdjęcia pochodzące z najnowszej kampanii marki Nenukko.

Anna Mierzejewska

13marca2018
Minimalizm, który Was uwiedzie! Zresztą nie tylko on, bo i piękna Natalia Przybysz! fot. materiały prasowe

Zawodowo - wokalistka, kompozytorka, twórczyni tekstów, artystka. Prywatnie - mama, siostra, córka i partnerka. Wobec świata - weganka, joginka, ambasadorka licznych kampanii społecznych i Superbohaterka roku 2016. Dla NENUKKO - muza i przyjaciółka. Ubrania marki wielokrotnie „grały” w jej teledyskach, towarzyszą jej na scenie i na co dzień.

 

 

Natalia Przybysz ma 35 lat, ale wygląda jak nastolatka. To mylący obraz osoby, w której mieszka stara dusza, ale Grzegorzowi Adamskiemu udało się uchwycić tę sprzeczność w subtelny sposób. Na jego portretach Natalia nie pozuje i nie gra. Jest bezkompromisowa w byciu sobą, choć w dzisiejszych czasach to brawura. „Mam odwagę mówić prawdę lub nic” śpiewa Przybysz w przeboju „Miód”, „Nie będę twoją laleczką” powtarza w refrenie piosenki o tym samym tytule. I od pierwszego do ostatniego ujęcia pozostaje wierna tym tekstom, cytując je każdym swoim gestem na biało-czarnych fotografiach.

 

 

Sesja do kolejkcji „Liberté” ma szczególne znaczenie. To wyraz wieloletniej sympatii między projektantką NENUKKO, a wokalistką, efekt wzajemnego podziwu dla dorobku obu stron i przypieczętowanie siostrzeństwa - więzi silniejszej niż układy towarzyskie, a realizującej się przez trzy zasadnicze wartości: sztukę, feminizm i weganizm. To także potwierdzenie wzajemnej solidarności kobiet w czasach, które nie sprzyjają wolności - ani tej twórczej, ani osobistej. I na koniec - to także zapowiedź zmian, bo Natalia prezentuje na sobie ostatnią kolekcję NENUKKO, która powstanie w dotychczasowy, komercyjny sposób. Więcej takich już nie będzie.

 

 

NENUKKO odchodzi od sposobu produkcji, do którego przyzwyczaił nas rynek. Porzuca rytm sezonowy, ogranicza nakłady i modyfikuje formułę działania. „Moda to komentarz do rzeczywistości, ale sam komentarz to czasem za mało ” - mówi projektantka NENUKKO. „Praca w warunkach komercyjnych zmusza do kompromisów, w naturalny sposób ogranicza też ekspresję i wolność twórczą. Jest to uwarunkowane procesami produkcyjnymi i wyzwaniami rynkowymi. Mam poczucie, że w tej przestrzeni marka w ciagu 10 lat istnienia osiągnęła swoje cele. Czas na coś więcej.”

 

 

NENUKKO chce wyjść poza te ograniczenia i dlatego zaprasza do spotkania na innych płaszczyznach. „Sztuka, wzornictwo, edukacja i aktywizm społeczny to kierunki, w którym będziemy podążać. Wkrótce spotkamy się w innych okolicznościach.” - zapowiada właścicielka NENUKKO, a w ręce odbiorczyń i odbiorców przekazuje kolekcję dojrzałych i przemyślanych fasonów. Wśród propozycji znajdują się kurtki, płaszcze, sukienki, spódnice i koszule o zaskakujących konstrukcjach, które od zawsze były wyznacznikiem marki. Kolejne modele będą pojawiać się stopniowo w warszawskim butiku NENUKKO i w ofercie online nenukko.com od połowy marca do sierpnia tego roku.

 

Modelka: Natalia Przybysz

Zdjęcia: Grzegorz Adamski

Stylizacja: NENUKKO, Katarzyna Stępień

Makeup: Aleksandra Przyłuska

Stylizacja włosów: Jaga Hupało  / Born to create

 

 

 

Reklama

Polecane wideo

Zobacz galerię - 9 zdjęć

Polecamy również

Skomentuj