Cosmoweekend

BREAD&&BUTTER by Zalando 2018: Pop-up stylu i kultury powraca!

Musisz tam być!

29czerwca2018
BREAD&&BUTTER by Zalando 2018: Pop-up stylu i kultury powraca! Fot. materiały prasowe

Trzecia edycja imprezy BREAD&&BUTTER (B&&B) organizowanej przez Zalando zapowiada się niezwykle ciekawie. Berlińskie wydarzenie pod nazwą „The Pop-Up of Style and Culture” potrwa trzy dni i będzie pełnym atrakcjiweekendem z opcją natychmiastowego zakupu oglądanych produktów, w trakcie którego będzie można odkryć to, co najciekawsze w modzie, muzyce i kulturze. Na evencie pojawią się legendarne marki takie tak adidas Originals, Converse, G-Star RAW, Levi’s®, Nike, Puma, Reebok i Vans, a także te, które debiutują na B&&B: Carhartt WIP, Columbia, Diesel, OBEY Clothing, MAC Cosmetics, Maria Black, The North Face oraz Weekday. Bread&&Butter 2018 odbędzie się po raz trzeci po dwóch poprzednichedycjach, na których pojawiły się takie osobistości jak A$AP Rocky, Adwoa Aboah, Dame Vivienne Westwood czy Virgil Abloh. W tamtym roku B&&B przyciągnęło ponad 30 tys. odwiedzających, osiągając zasięg 1,45 mld odsłon oraz 35,4 mln poprzez transmisję na żywo.

 

Fot. materiały prasowe

 

Wraz z wydarzeniem wystartuje także podstrona poświęcona B&&B będący integralną częścią Zalando, umożliwiając bez problemu odnalezienie konkretnych produktów. B&&B jest miejscem, w którym miłośnicy mody miejskiej mogą upolować coś wyjątkowego, wybierając spośród limitowanych kolekcji, dostępnych przedpremierowo sneakersów i produktów będących efektem współpracy różnych marek, dostępnych online i offline. Wszystko to uzupełniono o bogaty program atrakcji kulturalnych. Za inspirację do zaaranżowania przestrzeni wydarzenia posłużyły plany urbanistyczne współczesnych miast. Teren imprezy podzielono na obszary, w których marki stworzą stoiska typu POP-UP zachęcając widzów, aby przystanęli i zapoznali się z najnowszymi produktami danej marki. Wiele z nich będzie od razu dostępnych online i będzie można za nie płacić bezgotówkowo poprzez specjalną metodę płatności partnera wydarzenia – Visę. Każdą z dzielnic charakteryzuje niepowtarzalne połączenie marek i atrakcji takich jak personalizacja produktów czy warsztaty deskorolkowe, lekcje makijażu z profesjonalistami i innego rodzaju wydarzenia interaktywne. Ponadto goście będą mogli spróbować propozycji z najciekawszych lokali na gastronomicznej mapie Berlina.

 

Reklama

Marka adidas Originals wydobywa esencję lat 90., prezentując nową odsłonę sneakersów Falcon. Odwiedzając jej pełną niespodzianek strefę, goście będą mogli przenieść się w świat tego legendarnego modelu. Będzie to też wyjątkowa okazja do zakupu butów Falcon i Yung-96 przed oficjalną premierą. Carhartt WIP połączy siły z londyńską stacją NTS Radio, relacjonując event na żywo wraz z lokalnymi i międzynarodowymi gwiazdami, a także prezentując produkty z kolekcji Carhartt WIP x NTS. Na B&&B przedpremierowo kupić będzie można produkty z limitowanej kolekcji Carhartt WIP x Trojan Records. W strefie Nike w roli głównej pojawi się model Force, który łączy w sobie to, co najlepsze w klasyce i designie. The North Face zadebiutuje na imprezie wyjątkowym pokazem, który łączy w sobie outdoor, modę, design i muzykę, a także zaprezentuje edycję limitowaną produktów zaprojektowanych specjalnie z okazji B&&B. Marka Timberland stworzy Timberland Park – przestrzeń, w której odwiedzający będą mogli poczuć więź z naturą, odpocząć i dowiedzieć się więcej o inicjatywach marki na rzecz ochrony środowiska. Będą oni także mieli niepowtarzalną okazję zobaczyć efekty współpracy marki z Christopherem Raeburnem, a także spotkać samego projektanta i wziąć udział w prowadzonych przez niego warsztatach, na których przerabiane produkty zyskają nowy, zaskakujący charakter.

 

Fot. materiały prasowe

 

Bread&&Butter by Zalando zaprezentuje z kolei kolekcję 'BOA17' powstałą we współpracy z magazynem 032c, którą zainspirował Jerome Boateng. Dotychczasowe pokazy mody Bread&&Butter zmienią się w performensy B&&B POP-UP RUNWAY. Topshop Topman zadziwi wszystkich balem Voguingu, tym samym oddając hołd kulturze ballroom typowej dla Harlemu lat 60. Zalando z kolei przygotowało na tę okazję jubileuszowy pokaz na dziesięciolecie firmy, na którym spodziewać się możemy gwiazdy międzynarodowego formatu. Ponadto odwiedzający będą mogli posłuchać rozmów na panelu B&&B TALKS, na którym wystąpią międzynarodowe osobowości i marki takie jak berlińskie 032c, opowiadając o duchu naszych czasów oraz najnowszych tendencjach w modzie, muzyce i kulturze. G-Star RAW zorganizuje panel dyskusyjny z Jadenem Smithem, który poruszać będzie temat ekologii

 

MUZYKA B&&B to koncerty, sety DJ-skie oraz audiowizualne występy w charakterze pop-upów, na których można się spodziewać wykonawców, którzy nadają ton w branży. Wystąpią m.in. Princess Nokia, Yung Hurn, Sheck Wes, Tiffany Calver, Stefflon Don, Hamza, LYZZA, Kitty Cash, Gunna, Evian Christ i wielu innych artystów. House of Vans, czyli symbol kultury i kreatywności reprezentujących markę Vans, będzie miejscem łączącym w sobie muzykę na żywo, sztukę i kulturę miejską. Odwiedzający będą również mieli możliwość spersonalizować swoją parę vansów na warsztatach oraz poczuć ducha legendarnego sloganu marki – ‘Off The Wall’. Komunikacja wizualna wydarzenia co roku powstaje we współpracy z innym artystą. W tym roku studio designu SUCUK & BRATWURST stworzyło logo imprezy, inspirując się rurami wodociągowymi, które można napotkać w wielu miejscach w Berlinie. Logo oddaje także tymczasowy charakter stoisk typu pop-up oraz ukazuje miejskiego ducha, który unosi się nad tegoroczną edycją imprezy.

 

Fot. materiały prasowe

 

BILETY na B&&B dostępne są od 27 czerwca na breadandbutter.com/tickets - jednodniowe bilety pojedyncze (15 euro) i grupowe (45 euro, przy zakupie biletu dla czterech osób piąta wchodzi gratis). Bilety pojedyncze dostępne będą również przy wejściu na teren wydarzenia w cenie 20 euro za dzień. Bilety early bird są dostępne w limitowanej ilości (pojedynczy – 10 euro za dzień, grupowy 30 euro). Kto pierwszy, ten lepszy!

 

Więcej informacji na temat wydarzenia i najciekawszych punktów programu znajdziesz na stronach breadandbutter.com i corporate.zalando.com/breadandbutter.

 

Reklama

Polecane wideo

Zobacz galerię - 10 zdjęć

Polecamy również

Skomentuj